10 de febrer del 2011

Que és el que hem d'observar en una classe?

En el segon curs de magisteri estem anant a diferentes escoles per poder començar a relacionar la teoria amb la pràctica, a mès a mès, de poder observar a diferents professors dins la seva aula.

Les pràctiques que estic realitzant, estan cituades a l'escola CASP-Sagrat cor de Jesús.

En una classe podem observar moltes coses, però tambè dependrà molt dels alumnes, del professor, del centre, dels tutors i la relaciò entre ells i amb l'entorn.

D'aquesta manera avans d'entrar al centre de pràctiques em vaig formula la pregunta que és el que em d'observar en una classe i centre escolar.

Aixì doncs em van sorgir els seguents punts, els quals vaig util·litzar per portar a terme el meu diari de mestre.

- Alumne:
  • Que, quan i com apren.
  • Conductes.
  • Relacions (entre iguals i entre professors)
- Docents:
  • Metodologia.
  • Estratègies d'ensenyament.
- Organització:
  • Espaial.
  • Temporal.
- Aules:Recursos.
  • Ambientació.
  • Organització.
- Tasques que es realitzen a classe:Continguts.
  • Forma en que és desenvolupa.
- Globalitat de l'escola:

- Relació docent amb:
  • Docent.
  • Pares, tutors.
- Quelcom que em cridi l'atenció:

Aquest diari ens permet fer una reflexió de tots els punts que juguen dins l'educació i poder observar com actuen en l'aula i veure l'importancia que tenen en una aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada